Castellano English
GUIA DOCENT
GENÈTICA HUMANA
Coordinació:
FIBLA PALAZON, JUAN
Any acadèmic 2023-24
GUIA DOCENT: GENÈTICA HUMANA 2023-24

Informació general de l'assignatura
DenominacióGENÈTICA HUMANA
Codi101529
Semestre d'impartició1R Q(SEMESTRE) AVALUACIÓ CONTINUADA
Caràcter
Grau/MàsterCursCaràcterModalitat
Grau en Ciències Biomèdiques4OPTATIVAPresencial
Màster Universitari en Investigació BiomèdicaCOMPLEMENTS DE FORMACIÓPresencial
Nombre de crèdits assignatura (ECTS)6
Tipus d'activitat, crèdits i grups
Tipus d'activitatPRALABPRAULATEORIA
Nombre de crèdits114
Nombre de grups211
CoordinacióFIBLA PALAZON, JUAN
Departament/sCIÈNCIES MÈDIQUES BÀSIQUES
Distribució càrrega docent entre la classe presencial i el treball autònom de l'estudiantH Presencials 60
H. No Presencials 90
Informació important sobre tractament de dadesConsulteu aquest enllaç per a més informació.
Idioma/es d'imparticióCatalà
Professor/a (s/es)Adreça electrònica professor/a (s/es)Crèdits impartits pel professoratHorari de tutoria/lloc
FIBLA PALAZON, JUANjoan.fibla@udl.cat0
FIBLA PALAZON, JUANjoan.fibla@udl.cat3
LOPEZ ORTEGA, RICARDO ENRIQUEricard.lopez@udl.cat2,7
MONTAL ROURA, ROBERTrobert.montal@udl.cat1,3
Objectius acadèmics de l'assignatura

L’estudiant que superi l’assignatura ha de:

(Objectius de coneixement)

L’estudiant que superi l’assignatura ha de ser capaç de: (Objectius de capacitat)

Competències
Continguts fonamentals de l'assignatura

 

 

Mòdul 1 Genètica Humana

Mòdul 2 Genètica Clínica

Mòdul 3 Genètica Mèdica

Mòdul 4 .- Genòmica Humana

Mòdul 5.- Sessions de seminaris. 

Mòdul 6.- Activitats practiques/problemes

 

Eixos metodològics de l'assignatura

Descriure l’objectiu i el contingut de les diferents tasques programades.

 

Tipus Activitat

Descripció resumida de l’activitat (Títol de tema o activitat pràctica)

Dedicació presencial alumne (hores)

Grups

Dedicació total professors (hores)

TEO

Classes teoria

30x1h=30h

1

30

LAB

Laboratori

5x2h=10h

1

        10

INF

Aplicacions on-line i recursos estadístics

3x2h=6h

1

          6

PROB

SEM

Estudi de casos i problemes

Seminaris (exposició alumnes)

6x1h=6h

4x2h=8h

 1

 2

6

16

TOTALS

 

60

 

68

 
Sistema d'avaluació

 

Avaluació aprenentatges

 

% nota final

Tipus avaluació

Teoria

     70

Prova escrita final sobre continguts i conceptes exposats en les sessions de classe, seminaris i problemes.

Pràctiques

     5

Assistència i participació en les activitats pràctiques.

  Exercicis

     5

Assistència i participació en la resolució de problemes a classe.

Treballs

       20

 

Presentació resum escrit i exposició a la classe d’una patologia genètica model.

Bibliografia i recursos d'informació

Bibliografia

NCBI on-line books

PDF